eMAGia

luni, 13 septembrie 2010

Asa indicatii tot sa primesti ca sigur ajungi unde trebuie


Sistem de navigatie Mio Moov M400u Europe Plus - incercam si eu sa ajung la o destinatie, sa imi fac treaba pentru care sunt remunerat si m-am gandit sa folosesc un gps care sa imi usureze accesul prin oras, avand in vedere ca nu stiu toate strazile si adresele la care trebuie sa ajung.

Din pacate tot ce am obtinut au fost indicatii de genul celei din imaginea de mai sus. Hartile sunt foarte vechi si depasite, probabil din 2006, mi s-a intamplat foarte des sa ma puna sa intru pe strazi cu sens unic pe interzis. De multe ori se apuca sa spuna "in 100 de metri virati la dreapta", desi pe harta arata stanga, apoi in intersectie spune "virati la stanga". Parerea mea e ca nu prea merita, cel mai bine va orientati catre ceva cu harta iGO.

Un comentariu:

va rog sa folositi un limbaj decent